مکمل غذایی, ویتامین

بهترین مکمل‌ های غضروف ساز

بهترین مکمل‌های عضروف ساز

بهترین مکمل‌ های غضروف ساز

اگر کمی با آناتومی بدن انسان آشنا باشید می‌دانید که مشکلات مربوط به مفاصل اتصالی مربوط به کمبود مایع مفصلی، غضروف، رباط و تاندون‌های بدن است.

بنابراین این سوال که بهترین مکمل‌های غضروف ساز کدام هستند برایتان پیش می‌آید.

 

مکمل غضروف ساز قوی

غضروف

غضروف، رباط‌ها، تاندون، و مایع مفصلی همگی عناصر اساسی در ساختار و عملکرد مفاصل بدن ما هستند.

غضروف، یک بافت نرم و لبه‌دار است که بین استخوان‌ها قرار دارد و به عنوان یک عایق و ضربه گیر عمل می‌کند، فشارهای وارده به مفاصل و استخوان‌ها را جذب می‌کند و جلوی سایش و آسیب دیدگی را می‌گیرد.

رباط‌ها و تاندون درون مفاصل قرار دارند، مفصل را استحکام داده و حرکات آن را کنترل می‌کنند.

مایع مفصلی، یک مایع شفاف که درون فضای میان استخوان‌ها قرار دارد و وظیفه‌ی روانی ساختار را بر عهده دارد؛ در واقع کمک می‌کند که غضروف و استخوان به خوبی روی هم قرار بگیریند و حرکت کنند، فشار را تسهیل می‌کند و سایش را کاهش می‌دهد.

کمبود هرکدام از این موارد باعث مشکلاتی نظیر آرتروز، درد مفصل، ساییدگی، فرسایش زانو، دردآرنج، خستگی مفاصل و کاهش حرکت می‌شود. بنابراین باید به دنبال مصرف مکمل‌های غروف ساز قوی برای کاهش دردهای زانو و سایر مفاصل باشید.

 

کپسول غضروف ساز خارجی

از برترین مکمل‌های خارجی که برای ساخت غضروف در بدن رتبه اول را دارند می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

 

مکمل بون بیس افتر ایو

بوس بیس افترایو

این مکمل یک غضروف ساز امریکایی است. یک مکمل آمریکایی که در ایران پر نشده است!

در ترکیبات این مکمل از کلسیم، منیزیم، برمولین، L-Lysine HCl، زینک، ویتامین دی و ویتامین سی استفاده شده است. بون بیس یک مکمل 100% گیاهی و بدون دارو است که باعث تقویت استخوان و مفاصل شما می‌شود.

 

مکمل موو فری Move Free

موو فری

یکی از بهترین مکمل‌های غضروف ساز مکمل های برند موو فری هستند. این برند 3 مکمل فوق العاده برای تقویت مفاصل و استخوان‌ها دارد. مکمل های این برند برای تقویت بدن کاربرد دارند درحالکیه ضد دیابت هستند و از سلامت قند خون نیز حمایت می‌کنند.

موو فری

بهترین مکمل‌ های غضروف ساز | جزیره ویتامین مرجع و منبعی عالی برای مکمل‌های غذایی و ویتامین‌های خارجی و اورجینال است. شما می‌تواند انواع مکمل‌های غضروف‌ساز سایت ما را از لینک زیر تهیه کنید.

خرید بهترین مکمل‌های غضروف ساز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *